Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon

2025.04.11

Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon - tájékoztatta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az MTI-t. Az NMHH a közleményében egyik friss, a reklámpiac trendjeit monitorozó kutatására hivatkozva azt írta: tavaly 5605 új reklámszpotot regisztrált a hatóság 83 televíziócsatorna műsorkínálatában, 2,1 százalékkal kevesebbet, mint 2023-ban. A legtöbb új hirdetést tavaly is novemberben mutatták be, aminek két fő oka van: egyrészt hagyományosan ekkor kezdődik a karácsonyi szezon a kiskereskedelemben, másrészt az itthon is egyre népszerűbb, kedvezményeket biztosító Black Friday hatása a hirdetési piacon is megmutatkozik - tették hozzá. Annak ellenére, hogy a társadalom egyre idősödik, az érettebb korosztályt csak a reklámok elenyészően kis százaléka szólítja meg - hívták fel a figyelmet.

Kép:  hírstart.hu